HET PROCES VAN
CONTENT CREATION
Persona's
creëren
Een persona is een fictief karakterprofiel dat je doelgroepen weerspiegelt in 1 persoon. "Wie zijn ze, wat doen ze, wat drijft hen". En vooral: wat zijn hun huidige uitdagingen en naar welke antwoorden zijn ze op zoek?
Kanalen
selecteren
Op welke kanalen bevinden je doelgroepen zich het meest? Social media kunnen heel wat impact genereren, maar ook traditionele kanalen vergeten we niet: it all depends on the audience!
Customer journey
touchpoints
Doorheen welke fases gaan deze persona's voordat ze daadwerkelijk je product of dienst aanschaffen? We zoeken uit wanneer en hoe we hen het best kunnen benaderen en met welke boodschappen.
Content
creatie
We denken een creatief koepelconcept uit en creëren aantrekkelijke stukjes content die je doelgroepen informeren, inspireren en amuseren. De juiste content, op het juiste moment, via het juiste kanaal.
Contentvormen
bepalen
Eens we weten voor wie we de content maken en welke informatie we willen delen, gaan we op zoek naar de juiste formats: een artikel, blog of eBook? Of beter een video of podcast? Er zijn opties voor elk budget.
Promotie &
rapportage
We promoten de content actief naar je doelgroepen en analyseren continu het succes. We verfijnen aan de hand van data, klik- en leesgedrag, engagement en successratio's per onderwerp en kanaal.
CONTENT
CREATION
Met sterke content kun je de juiste mensen triggeren, betrekken, boeien en uiteindelijk overtuigen. Naast het vertellen van je eigen verhaal, helpen we je om content te creëren die waardevol, vermakelijk en relevant is voor jouw doelgroepen. Antwoorden en inzichten bieden op de vragen en uitdagingen van uw (potentiële) klanten: dat is het doel!
We onderzoeken je doelgroepen en kiezen samen relevante onderwerpen en thema's. Op basis daarvan creëren we doelgerichte, inspirerende content in de vorm van blogs, nieuwsberichten, social media updates, whitepapers, eBooks en alles daartussenin. Daarna gooien we de vislijnen uit in de juiste vijvers en is het wachten tot ze bijten!
THE BEST MARKETING DOESN'T FEEL LIKE MARKETING
"Content is your ultimate sales tool".