top of page
AdobeStock_179213054_edited.jpg

CONTENT
CREATION

Favicon_edited.png

HET PROCES VAN
CONTENT CREATION

Persona's
creëren

Een persona is een fictief karakterprofiel dat uw doelgroepen weerspiegelt in 1 persoon. "Wie zijn ze, wat doen ze, wat drijft hen".  En vooral: wat zijn hun huidige uitdagingen en naar welke antwoorden zijn ze op zoek?

Kanalen
selecteren

Op welke kanalen bevinden uw doelgroepen zich voornamelijk? Social media kunnen heel wat impact genereren, maar ook traditionele kanalen vergeten we niet: it all depends on the audience.

Customer journey
touchpoints

Doorheen welke fases gaan deze persona's voordat ze daadwerkelijk uw product of dienst aanschaffen? We zoeken uit wanneer en hoe we hen het best kunnen benaderen en met welke boodschappen

Content
creatie

We denken een creatief koepelconcept uit en creëren aantrekkelijke stukjes content die uw doelgroepen informeren, inspireren en amuseren. De juiste content, op het juiste moment, via het juiste kanaal.

Contentvormen
bepalen

Eens we weten voor wie we de content maken en welke informatie we willen delen, gaan we op zoek naar de juiste formats: een artikel, blog of eBook? Of beter een video of podcast? Er zijn opties voor elk budget.

Promotie &
rapportage

We promoten de content actief naar uw doelgroepen en analyseren continu het succes. We verfijnen aan de hand van data, klik- en leesgedrag, engagement en succesratio's per onderwerp en kanaal.

Met sterke content kunt u de juiste doelgroep aanspreken, betrekken, boeien en uiteindelijk overtuigen. Naast het vertellen van uw eigen verhaal, helpen we u om content te creëren die waardevol, vermakelijk en relevant is voor uw doelgroepen. Antwoorden en inzichten bieden op de vragen en uitdagingen van uw (potentiële) klanten: dat is het doel.

We onderzoeken uw doelgroepen en kiezen samen relevante onderwerpen en thema's. Op basis daarvan creëren we doelgerichte, inspirerende content in de vorm van blogs, nieuwsberichten, social media updates, whitepapers, eBooks en alles daartussenin. Daarna gooien we de vislijnen uit in de juiste vijvers en is het wachten tot ze bijten.

THE BEST MARKETING DOESN'T FEEL LIKE MARKETING

"Content is your ultimate sales tool".

INFORMEER, ENGAGEER EN AMUSEER  UW DOELGROEPEN

bottom of page